BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
ER DU EN GOD SÆLGER OG ER DU SKARP TIL RELATIONER MED BORGERE OG VIRKSOMHEDER?
- SÅ ER DET DIG VI MANGLER!
Jobcenter Vejen søger en virksomhedskonsulent til Team Job & Integration i en 18 måneders projektstilling. Vedkommende skal beskæftige sig med selvforsørgende integrationsborgere.
En stor del af opgaven er at motivere ledige selvforsørgende integrationsborgere til beskæftigelse. Derudover får man ansvaret for at følge op på samtlige selvforsørgende integrationsborgere, som minimum skal tilbydes en samtale om året.
- Perioden er fra d. 1.december 2023 til og med d. 31. maj 2025.
- Arbejdssted: Jobcenter Vejen
- Arbejdstid: 37 timer pr. uge med tilknytning til Team Job & Integration
- Ansættelse: den 1. december 2023.
- Interviewrunder: 1. interviewrunde: 20. oktober 2023 og 2. interviewrunde: 23. oktober 2023.
- Ansøgningsfrist: tirsdag d. 17. oktober 2023 kl. 23.59.
- Ønsker du et alsidigt job, hvor du arbejder med fokus på virksomhedsvendte indsatser, uddannelsesperspektiver, myndighed, vejledning i forhold til at iværksætte effektfulde indsatser for selvforsørgende integrationsborgere således flere ledige selvforsørgende integrationsborgere får en varig tilknytning til arbejdsmarkedet, så er dette stillingen for dig.
- Du trives med at følge op på effekten af de iværksatte indsatser og du værdsætter at arbejde selvstændigt og motiverende.
- Du kan lide, at have en særskilt funktion og at arbejde resultatfokuseret med afsæt i Vejen Kommunes værdier, som er:
- Nytænkning
- Anerkendelse
- Sammenhæng
- Ansvar
Vi tilbyder
En stilling der er udfordrende og med mulighed for at kombinere dine faglige kompetencer med din kreative ideer i et jobcenter, hvor vi har en innovativ tilgang og et højt kvalitetsniveau.
Stillingen kombinerer sagsbehandling, tæt samarbejde med virksomheder og interne samarbejdspartnere omkring opkvalificering af borgeren og administrative opgaver i egne sager.
Vores kerneopgave i Jobcenter Vejen tager udgangspunkt i 'Borgeren ved roret', da vi tror på at de bedste resultater, sker i samspillet med borgeren og ved høj grad af inddragelse af borgerens kompetencer.
Hvem er du?
Du kan yde en professionel service, der sikrer en kontinuerlig og god serviceoplevelse hos borgere og virksomheder
Du skaber relationer og kontakt til borger og virksomheder, og kan med din faglige viden og indsigt bidrage til at vedligeholde god service og sikker drift på et højt fagligt niveau.
Du er lidt af en ildsjæl, der brænder for at tænke tværfagligt og koordinere indsatsen sammen med borgeren, på tværs af kommunes forvaltninger.
Du kan lide at tage ansvar og arbejde selvstændigt med opgaverne, men er samtidig en del af et team, hvor inddragelse og anerkendelse, er afgørende for arbejdsglæden i hverdagen.
Dine kompetencer og kvalifikationer:
- Socialfaglig uddannelse eller erfaring med socialfagligt arbejde i et jobcenter
- Du værdsætter at arbejde motiverende
- Du drives af at samarbejde med borgeren omkring koordinering af deres indsatsplan
- Du er kvalitetsbevidst og resultatsøgende
- Du trives med myndighedsrollen
- Du er i stand til at inspirere og motivere
- Du tør 'tænke ud af boksen'
- Kan arbejde på tværs af faggrupper
- Er særdeles godt forankret i digitale systemer eller har interesse i at lære systemerne
- Har flair for at kommunikere på alle niveauer både i skrift og tale.
- Du har øje for god borger- og virksomhedsservice
- Trives med at få og tage ansvar for opgaveløsningen
Hvem er vi:
Jobcenter Vejen lægger stor vægt på service og samarbejde.
Du får fire fantastiske kolleger – hjælpsomme og humoristiske - som er interesserede i at dele deres store erfaring med dig. Stemningen er uhøjtidelig og uformel - også når tingene er hektiske. Du tilbydes attraktive ansættelsesvilkår i et jobcenter, hvor udviklingsmulighederne er store for den rette person.
Der gøres opmærksom på at Vejen Kommune har røgfri arbejdstid.
Det er af vigtighed, at du har kørekort til almindelig bil, da en overvægt af samtaler afholdes ved arbejdsgiver. Jobcenter Vejen stiller puljebiler til rådighed.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist er tirsdag d. 17. oktober 2023 kl. 23.59.
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Oplys gerne referencer i din ansøgning.
Saml gerne alle dokumenter i en pdf eller Word fil inden den vedhæftes.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Indkaldelse til samtale, vil ske via den mail, der oplyses i din ansøgning.
Vær opmærksom på, at mail fra Vejen Jobcenter, kan være placeret i din mappe uønsket post.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Niclas Graugaard Valdis, leder, på telefon 41119824.
Vi ser frem til at læse din ansøgning
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Vejen Kommune, Søndergade 48, 6600 Vejen
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5911980