BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Opgaver
Brænder du for planlægning og administration af grønne driftsopgaver for eksempel drift af beplantning, ukrudtsbekæmpelse samt en alsidig opgaveportefølje indenfor drift af kommunens (grønne) arealer? Finder du god energi i at servicere kommunens borgere og i at samarbejde bredt med dine kollegaer og eksterne leverandører samt samarbejdspartnere? - så er det dig, vi er på udkig efter.
KvalifikationerVi forestiller os, at du er uddannet skov- og landskabsingeniør, jordbrugsteknolog, urban landskabsingeniør, have- og parkingeniør eller anlægsgartner. Du kan have erfaring fra lignende stilling eller praktisk erfaring med driftsopgaver, men det er ikke et krav.
Vi forventer, at du kan kommunikere på dansk i skrift og tale samt har gode samarbejdsevner.
Hvem er viInfrastruktur & Anlæg er en del af afdelingen Teknik & Miljø. Vi er 17 kollegaer med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Sammen bidrager vi til planlægning af anlæg og drift af kommunens arealer herunder veje, fortove, grønne arealer, byrum, byggemodninger mv.
I er tre kollegaer i Infrastruktur & Anlæg, som arbejder tæt sammen med kommunens driftsenhed Vej, Park & Genbrug omkring den grønne drift i kommunen. Opgaveløsningen kræver samtidig et bredere samarbejde med andre områder i Teknik & Miljø, andre afdelinger i kommunen samt borgere, lokalråd og eksterne samarbejdspartnere.
Vi er hinandens arbejdsmiljø, og vi arbejder hele tiden for at være ”de gode kollegaer for hinanden”. I afdelingen har vi en høj faglighed og en uformel omgangstone.
Arbejdssted: Vejen Rådhus, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen
Arbejdstid: 37 timer/uge.
Tiltrædelse: Den 1. december 2023.
Løn: Efter gældende overenskomst og kvalifikationer.
Ansøgningsfrist: Mandag den 9. oktober 2023 - kl. 08.00.
Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt torsdag den 12. oktober 2023.
Du kan få mere at vide om stillingen, ved at kontakte landskabsarkitekt Signe Hvergel Petersen på telefon 61 16 81 59 eller leder af Infrastruktur & Anlæg Mie Brøchner på telefon 29 32 64 87.
Vil du være vores nye kollega, så send en ansøgning online via Vejen Kommunes hjemmeside ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt øvrige relevante bilag.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://vejen.career.emply.com/ad/infrastruktur-anlaeg-i-vejen-kommune-soger-en-kollega-til-planlaegning-og-admini/bogtlo/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5908332