BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som administrativ medarbejder hos Vejen Boligforening skal du bl.a. løse følgende opgaver:
- Udlejning af boliger og fælleshuse.
- Behandling af opsigelser af lejemål.
- Ekspedition af lejere, såvel personligt som telefonisk.
- Opkrævning af husleje og andre regnskabsmæssige opgaver.
- Vedligehold af hjemmeside.
- Ad hoc opgaver.
Vi forventer, at du:
- Er god til at skabe overblik og koordinere.
- Er selvstændig, struktureret og god til at kommunikere såvel skriftligt som mundtligt.
- Har respekt for forskelligheder, og at det er mennesker, vi arbejder med.
- Tager ansvar, er empatisk og har et imødekommende væsen og positivt livssyn.
- har kendskab til EG Bolig, men det er ikke et krav.
- Er kontor- eller regnskabsuddannet, gerne med erfaring fra lignende arbejdsopgaver.
Vi tilbyder:
- Et selvstændigt job, hvor du har stor frihed indenfor de givne rammer, og hvor du møder mange spændende udfordringer.
- En attraktiv, fleksibel og spændende arbejdsplads med plads til udvikling af den enkelte medarbejder. Omgangstonen er uhøjtidelig, og samarbejde samt hjælpsomhed blandt kollegaer vægtes højt.
- Løn i h.t. kvalifikationer.
- Ansættelsesforhold iht. overenskomst for funktionærer for HK Handel, viden og Service.
Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2024 eller snarest. Der er tale om arbejdstid på mellem 30 og 37 timer, men mindre kan evt. også aftales, såfremt det ønskes. Vejen Boligforening har pr. 1.1.2024 fusioneret med Vamdrup Boligselskab, hvorfor der er behov for at medarbejderstaben udvides snarest.
Ønsker du at vide mere? For flere oplysninger vedrørende stillingen er du velkommen til at kontakte forretningsfører Anette Simmelsgaard på as@vejenbolig.dk eller 76 33 93 04.
Ansøgning og CV sendes til post@vejenbolig.dk senest den 25. januar 2024. Der forventes afholdt samtaler den 29. og 30. januar.
Vejen Boligforening er en almen boligorganisation med 1.050 boliger i Vejen og Kolding kommuner. Vejen Boligforening har pt. 15 engagerede medarbejdere, heraf 6 der sidder i administrationen i Vejen centrum. Hovedopgaverne er at opføre, udleje, administrere, vedligeholde og modernisere bygninger og almene boliger med udgangspunkt i service og høj kvalitet. For yderligere information: www.vejenbolig.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
VEJEN BOLIGFORENING, Banegårdspladsen, 6600 Vejen
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5973582