Sygeplejerske til værdibaseret plejecenter i Vejen

Profilbillede
dato

Trives du i et miljø, hvor der er højt til loftet og hvor du har en stor grad af indflydelse på dit daglige arbejde? 
Så er det her måske lige noget for dig.


Vi søger en ny kollega til en fast stilling til ansættelse snarest muligt eller senest den 1. november 2024.
Stillingen er med ind møde på Plejecenter Kærdalen, Bakkevej 26, 6600 Vejen.

Du bliver en del af en faglig stærk sygeplejegruppe, der er med til at udvikle de sygeplejefaglige indsatser i Kommunen, fremme patientsikkerheden og som arbejder med fokus på, at den enkelte borger mestrer eget liv.

 

Du vil i din introduktion kunne forvente: 
  • Mentorordning.
  • At vi anvender dine styrker og erfaringer, og ud fra dem tilrettelægger vi dit individuelle on-boarding forløb, derfor vil det også være forskelligt hvor længe introduktionsperioden varer. 
  • Tæt opfølgning og evaluering med både mentor og gruppeleder.
  • Faglig sparring og opfølgning med diverse ressourcepersoner.
  • Der er en del obligatoriske kurser, som du kommer på i takt med at din on-boarding skrider frem.

 

Vi tilbyder:
  • Kun dagvagter og weekend vagt hver 5. weekend også i dagvagt.
  • En værdibaseret arbejdsplads, hvor der arbejdes ud fra kommunens værdier: Nytænkning, Anerkendelse, Sammenhæng og Ansvarlighed (NASA).
  • En sygepleje der tager udgangspunkt i borgerens situation, hvor vi løser sygeplejeopgaverne sammen med borgerne med en rehabiliterende tilgang.
  • Et miljø hvor vi hjælper hinanden og vægter sparring højt.
  • Inddragelse i udvikling af primærsygeplejen i Vejen kommune.
  • En arbejdsplads hvor vi arbejder aktivt med at opretholde et godt arbejdsmiljø. Vejen kommune har i øjeblikket fokus på Udviklingsmiljøer og psykologisk tryghed.
  • En ledelse som tror på værdien af medinddragelse og medbestemmelse, og som prioriterer TRIO-samarbejdet højt. 
  • Relevant kompetenceudvikling med fokus på opgaveløsningen i afd. Vi skeler meget til den forsatte opgave glidning, der sker fra sygehusene til den primære sundhedssektor.
 

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Selvstændigt at varetage klinisk lederskab i komplekse borgerforløb.
  • At planlægge og koordinere teamets sygeplejeopgaver ud fra en sygeplejefaglig vurdering i samarbejde med såvel SOSU-assistenter/SOSU-hjælpere og akutteamet.
  • At uddelegere den sygeplejefaglige opgave jvf. kommunens retningslinjer herfor, herunder opfølgning på disse.
  • At varetage behandling i sygeplejeklinik, borgernes eget hjem eller på et af vores plejecentre efter ordination fra læge eller sygehus.
  • At arbejder med tidlig opsporing/TOBS.
  • At forebygge indlæggelser og genindlæggelser indenfor de forebyggelige diagnoser og derved øge borgernes tryghed og livskvalitet gennem det nære behandlingstilbud.
  • Deltage i triagemøder på plejecentrene og i de udekørende hjemmeplejegrupper.
 

Desuden forventer vi at du:

  • Trives ved at arbejde selvstændigt.
  • Kan se dig selv i at modtage og give kollegial sparring og feedback internt i afd. 
  • Sætter dig selv i spil og har gode sociale- samt kommunikative kompetencer.
  • Fremmer borgerens muligheder for aktiv deltagelse i beslutningsprocesserne om eget liv.
  • At du er god til både mundtlig og skriftlig dokumentation og kan formidle beslutninger på en loyal og respektfuld måde.
  • Har en høj faglighed, er kreativ og har fokus på en effektiv opgaveløsning.
  • Arbejder systematisk, reflekterende og selvstændigt da de sundhedsfaglige problemstillinger kan være af både akut- og komplekskarakter.
  • Sparrer, samarbejder og koordinerer med både mono- og tværfaglige samarbejdsrelationer om tilrettelæggelse og løsning af de sundhedsfaglige opgaver.
  • Er aktiv omkring ajourføring af egen viden og information gennem deltagelse i personalemøder, mail, MUS og egen kompetenceudvikling.
  • Kan identificere dig med kommunens værdier.
 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller kunne tænke dig et besøg forud for ansøgningen, kan du kontakte:

  • Gruppeleder Anne-Mette Sieverts på telefon 30 17 04 90.
  • TR Charlotte Brix på telefon 30 17 05 93.


Ansøgningsfrist: 22. september 2024. 

Ansættelsessamtaler: 25. september 2024.


Hvis du indkaldes til samtale, bedes du medbringe navn og telefonnummer på minimum én referenceperson. 

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og efter aftalen om lokal løndannelse.  
 
Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Kærdalen, Bakkevej 26, 6600 Vejen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-09-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6105195

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet