Studentermedhjælper til Indkøbskontoret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du studerende og på udkig efter et studiejob, hvor du er garanteret både ansvar og relevante opgaver? Har du interesse for udbudsjura og den grønne omstilling, så er det dig, vi leder efter.

Som studentermedhjælper hos os får du mulighed for at arbejde med mange forskelligartede opgaver. Dine primære arbejdsopgaver bliver at understøtte udbudskonsulenternes arbejde med at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser. Derudover får du en nøglerolle ift. den grønne omstilling, hvor Vejen Kommune de kommende år, via kampagner, vil bidrage til kommunens samlede cO2 reduktion, samt en mere bæredygtig adfærd.

Vi er en dynamisk organisation og har mange forskellige bolde i luften. Derfor skal du også have mod på at give en hånd med der, hvor behovet er. Der bliver rig mulighed for at få dine studiekompetencer i spil og opnå en masse god erfaring.

Indkøb består af 1 leder, 2 udbudskonsulenter, 1 contract manager, 1 controller og 1 E-handelsmedarbejder. 

Hvem er du?

  • Du er i gang med en relevant bachelor- eller kandidatuddannelse
  • Både fagligt og personligt passer ind i vores team og organisation, og har lysten til at lære og udvikle dig. 
  • Har lysten og evnen til at samarbejde på tværs af organisationen med respekt for dine kolleger, både personligt og fagligt. 
  • Har et positivt sind og ser muligheder frem for begrænsninger. 
  • Har stærke kommunikative evner – både i tale og på skrift. 


Arbejdssted: Vejen Rådhus, Indkøbskontoret.
Tiltrædelse: Ved semesterstart efter sommerferien 2024. 
Arbejdstid: forventet ca. 8 timer / ugen. Der tages hensyn til skema og eksamensperioder m.m.
Løn og vilkår:  Vi tilbyder løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer og iht. gældende overenskomst.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Hør mere om stillingen hos leder af Indkøb, Martin Larsen, telefon 79 96 61 32. 

Læs mere om Vejen Kommune på vores hjemmeside, og find dine nye kollegaer her: https://vejen.dk/erhverv/indkoeb-og-udbud/

Send din ansøgning til Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen senest torsdag den 29. februar 2024 kl. 12:00

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Rådhuspassagen, 3, 6600 Vejen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5997636

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet