Stabil kvindelig medarbejder søges til støtte og omsorg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kort om Nanna
Nanna er en ung kvinde på 25 år, der er diagnosticeret med autisme og som vurderes som værende ikke alderssvarende, men spænder imellem 3-25 år. Hun har kognitive og emotionelle udfordringer, der betyder, at hun konstant er på mentalt overarbejde. Hun udtrættes og overbelastes nemt.

Nanna har et fint sprog men lav sprogforståelse, hun er selvhjulpen men har behov for massiv støtte og guidning, både visuelt og verbalt. Hun trives i naturen med picnic og vil gerne bage og lave mad sammen med dig, når overskuddet er der. Nanna elsker kreative ting, shoppe, synge, hygge, pokémonGo og Delfina, hendes reborn-dukke, som hun betragter som sit barn.

Nanna søger en kvindelig medarbejder, der er 35+. Nanna bor i Vejen sammen med sin mor.

Arbejdstid

  • Hver anden fredag i lige uger kl. 09.00-16.00
  • Hver fjerde weekend i ulige uger fra fredag kl. 19.00 – søndag kl. 16.00
(Det forventes, at man hjælper sine kollegaer med at dække vagter ved sygdom og under ferieafholdelse. Nanna får støtte alle hverdage kl. 09-16 samt hver anden weekend (fredag-søndag) i alle døgnets timer, som medarbejderne deler i vagtplanen).


Arbejdsopgaver og kompetencer

  • Erfaring med autisme og med et roligt nervesystem, uanset hvad dagen må bringe.
  • Fysisk og psykisk robust samt stabilitet.
  • Du evner at vurdere Nannas energiniveau, da det kan være meget afvekslende og aktiviteter skal altid vurderes på baggrund af, hvad hun allerede har lavet og hvordan hun har det, så hun ikke bliver overstimuleret, da det kan ende i konflikter.
  • Du evner at møde Nanna med positivitet, da hun kan tænke negativt og i skrækscenarier. Nanna smittes af personalets arousal, hvorfor det er vigtigt, at du er positiv, imødekommende, tålmodig og er god til at berolige.
  • Du evner at være tydelig via guidning, anvisninger, faste procedurer og struktur på dagen gennem skema og rutiner. Dette giver forudsigelighed og kompenserer for de svage kognitive funktioner og sænker hendes stressniveau.
  • Du vil også skulle indgå i støtten omkring hygiejne og hjælp til ADL-opgaver.

Olivia Danmark tilbyder dig

  • Du bliver en del af et lille fast team der er der for hinanden
  • Du får en fast områdeleder der kan give støtte og sparring
  • Personalemøder 4. gange årligt
  • Mulighed for faglig såvel som personlig udvikling
  • Vi tilbyder deltagelse på forskellige webinar
Som ansat i Olivia Danmark bliver du omfattet af overenskomst med FOA, og er derfor sikret en række grundvilkår.

Ansøgning og kontakt

Kan du se dig selv i ovenstående og kunne du tænke dig at blive en del af Olivia Danmark, som engagerer sig i at skabe udvikling samt yde pleje og støtte til mennesker med særlige behov, så tøv ikke med at søge
allerede i dag – vi kalder løbende til samtale og ansætter, når den rette kandidat er fundet.


Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte områdeleder Tine Palmhøj Nymark på tine.nymark@oliviadanmark.dk

Vi ser frem til at høre fra dig.




INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

OLIVIA DANMARK A/S, Hørkær , 2., 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6072651

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet