Spændende stilling som Regnskabschef på halv tid i international virksomhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du med at tage ansvaret for regnskabsfunktionen, og har du lyst til at være en del af en international virksomhed? Så er det lige dig, vi søger til denne spændende stilling som Regnskabschef i ASAGroup. Bemærk stillingen er på halv tid. 

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Udarbejde kvartals- og årsregnskab for virksomhedens seks selskaber
  • Udarbejde likviditetsopgørelse og månedsafslutning
  • Samarbejde med revision omkring regnskab, skat og moms
  • Udfærdige værdiskabende analyser af data til udviklingen af virksomhedens forretningsområder
  • Rapportering af nøgletal
  • Understøtte ledelsen i beslutningsprocesser gennem relevante analyser
  • Kontakt til eksterne samarbejdspartnere herunder revisor og myndigheder
  • Sparringspartner for bogholder og ledelsen.

Den ideelle kandidat til stillingen

Vi forestiller os, at du har solid erfaring inden for regnskab og controlling og er vant til at udføre ovenstående opgaver. Du arbejder måske i dag som revisor og har lyst til at prøve kræfter ”på den anden side af skrivebordet” og være med til at udvikle forretningen som sparringspartner til ledelsen. Du er detaljeorienteret, selvstændig og motiveres af at sikre høj kvalitet i regnskaberne og tal til tiden. Du er struktureret og sætter en ære i at aflevere et grundigt stykke arbejde. Derudover har du et naturligt flair for IT og særligt Excel.

Om os

ASAGroup A/S er hovedaktionær i seks selskaber. Fælles for selskaberne er, at der er synergi, enten afsætningsmæssigt eller produktmæssigt mellem selskaberne. Med udgangspunkt i en markedsledende position inden for innovative paknings- og lagerløsninger har vi løbende udviklet en bred portefølje af kompetencer på tværs af gruppen, som gør os i stand til at imødekomme vore kunders specifikke behov, uanset om det drejer sig om pakning, lagerstyring, træemballering, montering, produktion eller outsourcing. Vi har konsolideret os som en mellemstor international virksomhed med selskaber i både Danmark og Polen.

Du bliver en del af en organisation, som er inde i en spændende udvikling. Stemningen og tonen er uformel og ambitionerne høje. Du bliver del af en mindre økonomiafdeling med én bogholder som du, udover direktionen, får et tæt samarbejde med. Vi har kontor i Vejen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (19-19 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

ASAGroup A/S, Park Alle, 6600 Vejen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6104538

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet