Spændende stilling som Logistik Assistent med administrative opgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en dygtig og erfaren logistik assistent med administrative kvalifikationer? Så har vi en spændende mulighed for dig!


Arbejdsopgaver
  1. Koordinering af daglige logistikopgaver og sikre effektiv vareflow.
  2. Administrativ støtte til logistikafdelingen, herunder dokumenthåndtering og opdatering af databaser.
  3. Planlægning og opfølgning på forsendelser og modtagelser.
  4. Samarbejde med interne og eksterne interessenter for at sikre en problemfri logistikproces.
  5. Vedligeholdelse af lagerbeholdning og bestilling af nødvendige materialer.

Faglige Kvalifikationer
  1. Erfaring inden for logistik og administrative opgaver.
  2. Stærke IT-kompetencer, herunder kendskab til ERP-systemer og MS Office-pakken.
  3. Gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  4. Evne til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for egne opgaver.
  5. Truckcertifikat og kørekort er et krav
  6. Fleksibilitet og evne til at håndtere flere opgaver samtidigt.

Ansøg nu

cdj@jobteam.dk 


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Vestertorv, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6072467

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet