Planlæg, Koordiner og Tilsyn med Anlægsprojekter og Driftsopgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger dig, som brænder for at arbejde med planlægning, koordinering og tilsyn med anlægsprojekter og driftsopgaver. 

I Infrastruktur & Anlæg, som er en del af Teknik og Miljø, arbejder vi med mange forskelligartede opgaver i tæt samarbejde og dialog med borgerne og erhvervslivet, og i samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere.

Vi tilbyder en stilling med opgaver indenfor planlægning, koordinering og tilsyn med driftsopgaver og med mulighed for projektering af mindre anlægsprojekter. Du får rig mulighed for at sætte dit eget præg samt udvikle på løsningen af de forskellige opgaver.

Dine primære opgaver
  • Planlægning og koordinering af driftsarbejder i tæt samarbejde med forsyningsselskaberne (vand, varme, spildevand) i kommunen.
  • Planlægning, udbud og tilsyn med fortovsarbejder.
  • Planlægning og mulighed for projektering og udbud af mindre anlægsopgaver.
  • Dialog med borgere og erhvervsdrivende i forbindelse med henvendelser til kommunen – dette såvel i tale som på skrift. 
Dine kompetencer

Vi forventer, at du

  • måske er ingeniør eller har anden relevant uddannelse og/eller erfaring.
  • har gode samarbejdskompetencer, og du ser værdien i et tæt samarbejde og sparring med kollegaer og øvrige samarbejdspartnere.
  • trives i en hverdag, hvor du har flere forskelligartede opgaver.
  • arbejder struktureret, og at du med et godt overblik, kan koordinere flere sidestillede opgaver.
  • har gode kommunikative kompetencer – både i skrift og tale. 
  • kan forstå, tale og skrive dansk.
  • er mødestabil og fleksibel i forhold til fremmøde på Rådhuset i Vejen og mulige hjemmearbejdsdage.
  • har kørekort til personbil. 

Det vil være et plus, hvis du har viden om afvandingsforhold, spildevand, LAR mv.

Om os

I Infrastruktur & Anlæg er vi 16 kollegaer, der arbejder med drift af veje og grønne arealer. Vi planlægger, projekterer og fører tilsyn med anlægsprojekter, planlægger trafik og arbejder med myndighedsopgaver indenfor vejområdet. 

Vi projekterer og fører selv tilsyn med hovedparten af vores anlægsopgaver på kommunens veje og grønne arealer. I Vejen Kommune har vi vores egen driftsafdeling ”Vej, Park og Genbrug” – som udfører driftsopgaver og mindre anlægsopgaver – det er kollegaer, som du får et tæt samarbejde med. Øvrige driftsopgaver og større anlægsopgaver udføres af eksterne entreprenører. 

Vi prioriterer samarbejde og sparring med kollegaer og interessenter højt. Vi har fokus på et godt arbejdsmiljø med respekt og plads til forskellighed. Vi arbejder hele tiden på at udvikle os sammen og hver for sig.

Vi sidder sammen med det øvrige Teknik og Miljø på Rådhuset i Vejen, hvor vi er en del af et storrumskontor. 

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat i Teknik og Miljø med reference til områdelederen. Dit arbejdssted bliver Vejen Rådhus, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen. 

Stillingen er på 37 timer i ugen. Løn og øvrige ansættelsesvilkår forhandles med den faglige organisation på baggrund af dine kvalifikationer og erfaring. 

For yderligere oplysninger om stillingen er du meget velkommen til at kontakte områdeleder Mie Brøchner på telefon 29 32 64 87. 

Jobopstart 1. august 2024 – eller efter nærmere aftale. 

Ansøgningsfristen er søndag den 23. juni 2024. Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 25. juni 2024.

Du søger stillingen ved at bruge knappen ”Ansøg”. Vigtigt: søg venligst via Vejen Kommunes hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6064464

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet