Ordrebehandler søger I Vejen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig og engageret ordrebehandler til en virksomhed I Vejen.

Du vil få ansvarlig for at sikre, at ordreprocesser håndteres effektivt og korrekt. Du vil spille en afgørende rolle i at opretholde høje standarder for kundeservice og sikre en problemfri ordrebehandling.

Er du intersseret å kontakt JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail LAN@jobteam.dk mærket "LAN-JVS-U08".


Arbejdsopgaver

  • Modtagelse og registrering af kundeordrer i system
  • Verificering af ordredetaljer og sikring af nøjagtig leveringsadresse, varenumre, mængder osv.
  • Telefonbetjening (Engelsk og dansk)
  • Koordinering med interne afdelinger, herunder værksted, indkøb og salg, for at sikre rettidig behandling af ordrer
  • Opfølgning på leveringsstatus og kommunikation med kunder om forventede leveringstidspunkter
  • Håndtering af eventuelle ændringer eller afvigelser i ordreoplysninger
  • Løbende opdatering af kundedata og ordreoplysninger i system
  • Skrivning af tilbud
  • Ad-hoc opgaver


Faglige Kvalifikationer

  • Erfaring med ordrebehandling eller lignende administrativt arbejde
  • Gerne kendskab til bilbranchen eller interesse for biler. 
  • Stærke kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt
  • Sprog: Dansk og Engelsk
  • God problemløsningsevne og evnen til at træffe beslutninger under pres
  • Grundlæggende it-færdigheder og erfaring med databehandling
  • Nøjagtighed og opmærksomhed på detaljer


Personlige kvalifikationer

  • Organiseret
  • Teamspiller
  • Problemløser
  • Fleksibel
  • Nøjagtighed
  • Ansvarsbevidst


Særlige forhold

  • En spændende stilling i en veletableret virksomhed med gode udviklingsmuligheder
  • Et dynamisk og samarbejdsorienteret arbejdsmiljø
  • Konkurrencedygtig løn og attraktive personalegoder
  • Løn efter kvalifikationer


Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail LAN@jobteam.dk mærket "LAN-JVS-U08".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991773

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet