Økonomiassistent til spændende IT-virksomhed i Vejen - Try & Hire mulighed!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi leder efter en økonomiassistent til vores kunde i Vejen. Virksomheden er en IT-virksomhed, der specialiserer sig i udvikling af avancerede softwaresystemer til virksomheder. Med en stærk kultur for støtte og udvikling, mangler virksomheden nu en økonomiassistent, der kan bidrage til økonomiafdelingens fortsatte succes.

Som økonomiassistent vil du blive en del af et team på 4 medarbejdere i virksomhedens økonomiafdeling. Din rolle vil være at understøtte afdelingens daglige økonomiske opgaver og sikre effektiv håndtering af fakturering, debitorer, kreditorer og meget mere. Det oprettes som et Try & Hire forløb, som består af vikariat på 20-uger, herefter er der er mulighed for fastansættelse ved det rette match.

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann Jensen, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-ØARA-6600".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam. Ved ansøgning bedes du sende et opdateret CV.

Arbejdsopgaver 

  • Håndtering af fakturering og betalingsopfølgning
  • Administration af debitor og kreditor
  • Afstemning af konti
  • Assistere med budgettering og økonomisk planlægning
  • Yde støtte til økonomiafdelingen i diverse opgaver og projekter

Faglige kvalifikationer 

  • Relevant økonomisk uddannelse (f.eks. merkonom, økonomiassistent eller tilsvarende)
  • Minimum 1-2 års erfaring i en økonomiassistentrolle
  • Erfaring med økonomiske systemer og regnskabssoftware
  • Kompetence i fakturering, debitor- og kreditorstyring
  • Stærke færdigheder i Excel

Personlige kvalifikationer 

  • Struktureret og detaljeorienteret med høj grad af præcision
  • Proaktiv og initiativrig med evnen til at håndtere flere opgaver samtidigt
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Fleksibel og tilpasningsdygtig i et dynamisk arbejdsmiljø
  • Teamplayer med en positiv indstilling og vilje til at bidrage

Særlige forhold

  • Løn efter kvalifikationer
  • Arbejdstid kan være et sted mellem 30-37 timer i ugen
  • Opstart efter aftale

Ansøgning 

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann Jensen, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-ØARA-6600".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam. Ved ansøgning bedes du sende et opdateret CV.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  1. Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen
  2. Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  3. Eventuel opstartsdato

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam Esbjerg A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091096

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet