Konsulent til kommunikations- og udviklingsopgaver - barselsvikariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du til rugbrød?

Det behøver vi ikke at vide, men kan du smøge ærmerne op, og er du ikke bleg for at kaste dig over ”rugbrødsarbejde”, så er det dig, vi leder efter.

Vi søger en barselsvikar for vores dygtige kollega, der er udviklingskonsulent i teamet Ledelsessekretariat og kommunikation.

Vi har brug for en kollega der kan hjælpe os især praktiske opgaver ved forskellige arrangementer, opgaver og projekter, vi har i gang lige nu. Du vil få opgaver som at booke lokaler og oplægsholdere, udarbejde invitationer og ikke mindst give et nap med, når chefer og medarbejdere mødes i forskellige sammenhænge.

Hvis du kan udarbejde analyser i spørgeskemaprogrammer som for eksempel SurveyXact og ved hvad Excel er, vil det være en stor fordel.

Du dyrker sociale medier og har en fest med at kreere opslag, reels og stories. Du har en god fornemmelse af hvordan det gode billede eller den gode video er til sociale medier, og kan finde den gode vinkel for et opslag. Og det er naturligt for dig dele ud af din viden med kollegaer.

Du er først og fremmest en holdspiller, der tør spørge og være nysgerrig på dine omgivelser.

Du er kvalitetsbevidst, men kan også komme ud over stepperne og få opgaverne afsluttet.

Du forstår at stikke fingeren i jorden og fornemme, hvad situationen skal tilføres.

Du deler gerne din viden og er god til at formulere dig i skrift og tale.

Og så er du næsten aldrig sur.

Vi kan tilbyde dig muligheden for at dyrke et stort netværk. Vi er kommunens største arbejdsplads og i vores afdeling har vi opgaver sammen med mange andre afdelinger og enheder, som du får mulighed for at gøre dig kendt overfor.

Vi har en uformel tone i teamet, og der er højt til loftet på vores flotte rådhus.

Vi er åben for din uddannelsesmæssige baggrund, men forestiller os at du enten er nyuddannet akademiker, administrationsbachelor eller kontoruddannet med erfaring fra den offentlige sektor.

Du vil til samtalen blive præsenteret for en case.

Samtaler afholdes den 15. juni 2023. Tiltrædelse i stillingen er senest 1. september 2023.

Stillingen er som udgangspunkt fuldtid, men der er mulighed for at den rette kandidat, der ønsker færre timer, kan arbejde på deltid.

Har du spørgsmål til stillingen, så kan du kontakte leder af Ledelsessekretariatet og kommunikation Anja Maarslet på tlf. 29 10 20 31.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://vejen.career.emply.com/ad/konsulent-til-kommunikations-og-udviklingsopgaver-barselsvikariat/rg9rsx/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837647

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet