BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en erfaren kontorassistent med stærke færdigheder inden for bogholderi? Så har vi en spændende mulighed for dig i en lille produktionsvirksomhed.
Vi søger en dedikeret og dygtig kontorassistent til at varetage bogholderiopgaver og bidrage til den daglige drift for virksomheden.
Arbejdsopgaver
- Håndtering af daglige bogføringsopgaver, herunder fakturering, registrering af indgående og udgående fakturaer samt opfølgning på betalinger.
- Afstemning af kontoudtog og banktransaktioner.
- Assistering med momsregnskab og indberetninger.
- Bidrage til lønadministration og -behandling.
- Almindelig administrativ support, herunder besvarelse af telefonopkald og håndtering af korrespondance.
Faglige Kvalifikationer
- Relevant uddannelse inden for økonomi, regnskab eller administration.
- Minimum 4 års erfaring med bogholderi og regnskab.
- God forståelse for grundlæggende bogføringsprincipper og -procedurer.
- Erfaring med brug af regnskabsprogrammer samt kendskab til MS Office-pakken.
- Nøjagtighed og en øje for detaljer.
- Evnen til at arbejde både selvstændigt og i teammiljøer.
- Gode kommunikationsevner på dansk, både skriftligt og mundtligt.
Særlige forhold
- En unik mulighed for at blive en del af en lille produktionsvirksomhed og virkelig påvirke succes for virksomheden.
- Plads til faglig udvikling og muligheder for at vokse med virksomheden.
- Et tæt samarbejde med kollegaer og en positiv arbejdsatmosfære.
- En løn og ansættelsesvilkår, der afspejler din erfaring og indsats.
Ansøgning
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail LAN@jobteam.dk mærket "LAN-VVK-U6600".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
- Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Kongensgade 104,1., 6600 Vejen
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: lan@jobteam.dk
Telefonisk: 91899019
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5899948