JobTeam A/S: Indkøber søges i nærheden af Grindsted

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en struktureret nøglemedarbejder, der får ansvaret for indkøb af udstyr og materiale til den pågældende virksomhed

Der er tale om en anerkendt og veletableret produktionsvirksomhed i nærheden af Grindsted som istandsætter/sælger indenfor transport branhcen. 

Virksomheden tilbyder et godt arbejdsmiljø og du vil indgå i et team, hvor alle løfter i fælles flok. 

Du vil i stillingen primært arbejde selvstændigt med ansvar indenfor indkøb og disponering af varer. 


Arbejdsopgaver

  • Dine arbejdsopgaver bliver varebestilling ved bestående leverandører.
  • Indhente tilbud og finde alternative leverandører, hvis nødvendigt.
  • Forhandle fragtaftaler og bestille standard værktøj.
  • Sourcing af nye leverandører - omend i mindre omfang.
  • I lav grad bogholderi opgaver (fx. Debitor, Kreditor, afsteming og løn)


Faglige Kvalifikationer

  • Du har erfaring fra en lignende stilling, og har derfor godt kendskab til indkøbsprincipperne.
  • Du taler og skriver engelsk og meget gerne tysk og har en relevant uddannelsesbaggrund.
  • Kendskab til Navision er en fordel.


Personlige kvalifikationer

  • Du er i stand til at arbejde selvstændigt, da vi kun har en indkøber og samtidig skal du kunne arbejde tæt sammen med de øvrige afdelinger. 
  • Du er energisk, struktureret og ikke bange for at prøve nyt indenfor digitalisering og automatisering af opgaverne.
  • Du er ligefrem, ukompliceret og har et godt humør.


Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail LAN@jobteam.dk mærket "LAN-VGI-U7200".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Kongensgade 104,1., 6600 Vejen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: LAN@jobteam.dk

Telefonisk: 91899019

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5900204

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet