BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliv jobrådgiver i Vejen Kommunes Jobcenter –en spændende og udviklende rolle!
Er du klar til en udfordrende og dynamisk stilling hos Jobcenter Vejen? Vi søger en engageret jobrådgiver til vores Rådighedsteam med fokus på administrative opgaver men også opgaver i vores ydelsesteam og team Aktiv (kontanthjælp). Hvis du er ansvarsbevidst, serviceminded og handlekraftig, er det dig, vi leder efter!
Om Stillingen
- Arbejdssted: Jobcenter Vejen
- Arbejdstid: 37 timer pr. uge
- Ansøgningsfrist: 19. august 2024
- Ansættelse: 1. oktober eller snarest herefter
Interviewrunder: Første interview 22. & 23. august og andet interview 27. august 2024.
Som jobrådgiver i team Rådighed vil du:
- Kvalitetssikre, at det formelle lovgrundlag for sanktioner er på plads
- Sparre fagligt med kolleger inden eventuelle sanktioner
- Håndtere administrative opgaver på tværs i jobcentret
Du vil have en stor kontaktflade med ledere, kolleger og eksterne samarbejdspartnere, og sammen med teamet sikre en fagligt kvalificeret indsats inden for lovgivningsmæssige rammer.
Vi tilbyder
- En udfordrende og varieret hverdag i en travl og uforudsigelig arbejdsplads
- Mulighed for at bringe dine faglige og personlige kompetencer i spil
- Et innovativt jobcenter med højt kvalitetsniveau
- Dygtige og engagerede kolleger, der ser frem til at byde dig velkommen
- Kantine, gratis kaffe/the, flekstidsordning og mulighed for hjemmearbejde efter nærmere aftale
Om dig
Vi søger en kollega der:
- Har faglig viden og indsigt til at vedligeholde aktuel viden inden for rådigheds- og sanktionsområdet.
- Har erfaring med sanktionsområdet/indsigt i lov om aktiv socialpolitik, gerne kommunomuddannet.
- Evt. arbejdet med udbetaling af ydelser.
- Er stærk i skriftlig og mundtlig kommunikation og kan danne gode relationer.
- Bidrager med godt humør, positivt livssyn og social forståelse.
- Er fleksibel og indstillet på forandringer i en dynamisk organisation.
- Har kendskab til et eller flere af fagsystemerne i beskæftigelsesindsatsen og Kommunernes Ydelsessystem (KY) - en fordel, men ikke et krav.
- Arbejder selvstændigt på et højt fagligt niveau med udgangspunkt i vores værdier:
Nytænkende
Anerkendelse
Sammenhæng,
Ansvar
Om os
Jobcenter Vejen vægter service og samarbejde højt. Vi tilbyder en uhøjtidelig og humoristisk arbejdsplads med de bedste kolleger i branchen, som glæder sig til at dele deres store erfaring med dig.
Vejen Kommune er en røgfri arbejdsplads.
Løn- og Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.
Sådan ansøger du
Kan du se dig selv i denne rolle?
Send din ansøgning og CV senest den 19. august 2024 via "Send ansøgning"-knappen. Husk at vedhæfte relevante bilag, helst samlet i en PDF eller WORD-fil. Efter indsendelse modtager du en e-mail som kvittering.
Bliver du indkaldt til 2. interviewrunde, vil vi kontakte dine referencer (efter samtykke fra dig) efter 1. interviewrunde. Angiv derfor to referencer med navne og kontaktoplysninger i din ansøgning.
Interviewrunder gennemføres på Jobcenter Vejen, Søndergade 48 6600 Vejen.
Kontakt
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte leder Steen Aldenborg på tlf. 3017 0818 – efter uge 32, jobrådgiver Helga Bertelsen på tlf. 7996 6574 eller brug Digital Post via e-boks/borger.dk for at beskytte dine data.
Vi ser frem til at læse din velbegrundede ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vejen Kommune, Søndergade 48, 6600 Vejen
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6088674