Jobrådgiver og uddannelsesambassadør til beskæftigelsesindsats i Vejen kommune

dato

Arbejdssted: Jobcenter Vejen
Arbejdstid: 37 t/ugl.
Ansættelse: 1. januar 2025
Ansøgningsfrist: 2. december 2024
Interviewrunder: 9. og 12. december 2024

 

Om stillingen: 

Vi søger en proaktiv og ambitiøs Jobrådgiver/Uddannelsesambassadør til at varetage beskæftigelsesindsatsen for forsikrede ledige og understøtte uddannelsesløft og opkvalificering. Du vil samarbejde med jobrådgivere, a-kasser og uddannelsesinstitutioner.

 

Dine opgaver:

  • Afholde samtaler med ledige borgere 
  • Fokus på job og opkvalificering
  • Sagssparring og iværksættelse af opkvalificeringsindsatser
  • Vidensdeling om uddannelsesløft
  • Screening for dansk niveau

 

Vi tilbyder:

  • Udfordrende og varierende opgaver
  • Innovativ tilgang og højt kvalitetsniveau
  • Samarbejde med kollegaer, virksomheder og samarbejdspartnere
  • Respekt for borgere, virksomheder og kollegaer

 

Hvem er du:

  • Erfaring med coaching eller motiverende samtale
  • Resultatorienteret og ansvarlig
  • Selvstændig og team orienteret
  • Gyldigt kørekort er nødvendigt
  • Relevant uddannelse og erfaring inden for beskæftigelses-/uddannelsesområdet
  • Kendskab til fagsystemet Momentum er en fordel

 

Om os:

Jobcenter Vejen vægter service og samarbejde højt. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer og en uformel stemning. Du vil få en “Buddy” til støtte i opstartsperioden.

Vi har flekstidsordning. 

Mulighed for hjemmearbejde efter nærmere aftale.

Vejen Kommune har røgfri arbejdstid.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter principperne om ny løn.

 

Ansøgningsfrist

Kan du identificere dig selv i dette stillingsopslag og ser du Jobcenter Vejen som din næste arbejdsplads, så send din ansøgning med oplysning om tre referencer senest den 2. december 2024. 

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Leder Steen Aldenborg, tlf. 30 17 08 18 eller virksomhedskonsulent Pernille Friis, tlf. 23 84 10 48 eller brug Digital Post til Vejen Kommune af hensyn til beskyttelse af dine data.

Vi ser frem til at læse din velbegrundede ansøgning.

Du vil blive kontaktet i uge 49 hvis vi ønsker at se dig til 1. interviewrunde.

Hvis du indkaldes til 2. interviewrunde, vil vi kontakte dine referencer efter 1. interviewrunde. Derfor foretrækker vi, at du i ansøgningen angiver tre referencer med navne og mobilnummer. evt. mail.
Hvis du ikke bliver indkaldt til 2. interviewrunde, kontakter vi ikke dine referencer.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Søndergade 48, 6600 Vejen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6153162

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet