BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for integrationsmålgruppen og ønsker du at være en del af et mindre team, hvor humoren er god og relationerne er stærke
- SÅ ER DET DIG VI MANGLER!
Jobcenter Vejen søger en Jobrådgiver til Team Job & Integration i en fast stilling.
Hvis det er dig der får stillingen, så skal du beskæftige dig med integrationsborgere på offentlig forsørgelse.
Du vil opleve, at borgerne kan have komplekse udfordringer og du skal brænde for at gøre en forskel for borgere, der gerne vil opnå en varig tilknytning til arbejdsmarkedet og til borgere, der kan have brug for hjælp til at mestre deres egen hverdag.
Arbejdssted: Jobcenter Vejen, Søndergade 48
Arbejdstid: mellem 34 og 37 timer pr. uge med tilknytning til Team Job & Integration
Ansættelse: 1. november 2024 eller hurtigst muligt
Interviewrunder: 1. interviewrunde: 3. september 2024 og 2. interviewrunde: 5. september 2024.
Du ønsker et alsidigt job, hvor du arbejder med myndighed, vejledning, tværfagligt arbejde og høj grad af en koordinerende rolle i forhold til at iværksætte effektfulde indsatser for integrationsborgere på offentlig forsørgelse.
Du trives med at følge op på effekten af de iværksatte indsatser og du værdsætter at arbejde selvstændigt og motiverende.
Du kan lide, at have en koordinerende rolle og at arbejde på et højt fagligt niveau, med baggrund i Vejen Kommunes værdier, som er:
- Nytænkning
- Anerkendelse
- Sammenhæng
- Ansvar
Vi tilbyder
En organisation som tror på frihed under ansvar. Du vil opleve, at du vil blive mødt med tillid hele vejen rundt i vores organisation.
En stilling der er udfordrende og med mulighed for at kombinere dine faglige kompetencer med dine kreative ideer i et jobcenter, hvor vi har en innovativ tilgang og et højt kvalitetsniveau.
Stillingen kombinerer sagsbehandling, tæt samarbejde med virksomheder og interne samarbejdspartnere omkring opkvalificering af borgeren og administrative opgaver i egne sager. Særligt den kommende opgave vedrørende arbejdspligt vil også blive en del af din opgaveportefølje.
Vores kerneopgave i Jobcenter Vejen tager udgangspunkt i 'Borgeren ved roret', da vi tror på, at de bedste resultater sker i samspillet med borgeren og ved høj grad af inddragelse af borgerens kompetencer.
Der er i høj grad mulighed for hjemmearbejde efter onboarding-perioden.
Hvem er du?
Du er positiv, ordentlig, grundig og glad for at samarbejde. Du kan yde en professionel service, der sikrer en kontinuerlig og god serviceoplevelse hos borgerne.
Du skaber relationer og kontakt til borgere og samarbejdspartnere, og kan med din faglige viden og indsigt bidrage til at vedligeholde god service og sikker drift på et højt fagligt niveau.
Du er lidt af en ildsjæl, der brænder for at tænke tværfagligt og koordinere indsatsen sammen med borgeren på tværs af kommunes forvaltninger.
Du kan lide at tage ansvar og arbejde selvstændigt med opgaverne, men er samtidig en del af et team, hvor inddragelse og anerkendelse, er afgørende for arbejdsglæden i hverdagen.
Dine kompetencer og personprofil:
- Socialfaglig uddannelse eller erfaring med socialfagligt arbejde i et jobcenter
- Du værdsætter at arbejde motiverende
- Du drives af at samarbejde med borgeren omkring koordinering af deres indsatsplan
- Du er kvalitetsbevidst og resultatsøgende
- Du trives med myndighedsrollen
- Du er i stand til at inspirere og motivere
- Du tør 'tænke ud af boksen'
- Kan arbejde på tværs af faggrupper
- Er særdeles godt forankret i digitale systemer eller har interesse i at lære systemerne
- Har flair for at kommunikere på alle niveauer både i skrift og tale.
- Du har øje for god borger- og virksomhedsservice
- Trives med at få og tage ansvar for opgaveløsningen
Hvem er vi:
Du får fem fantastiske kollegaer:
- Jan K. Hansen, virksomhedskonsulent
- Kristoffer A. Hansen, virksomhedskonsulent
- Peder Tørnqvist, virksomhedskonsulent
- Stine Sølbeck, jobrådgiver
- Niclas G. Valdis, leder
Vi er klar til at tage godt imod dig og sikre, at du får en optimal onboarding hos os. Vi deler ud af vores erfaringer og vi inviterer dig ind i vores hverdag.
Vi er samtidig meget nysgerrige, og vi gør også plads til, at du kan præge vores hverdag – både i forhold til faglighed og vores psykiske arbejdsmiljø.
Stemningen er uhøjtidelig og uformel - også når tingene er hektiske. Du tilbydes attraktive ansættelsesvilkår i et jobcenter, hvor udviklingsmulighederne er store.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.
Vil du være en del af vores hold og skabe gode resultater gennem fælles mål, så send din ansøgning senest den 31. august 2024 kl. 23.59.
Vejen Kommune har røgfri arbejdstid.
Du skal have gyldigt kørekort til almindelig bil. Vi har et antal puljebiler til rådighed som i videst muligt omfang benyttes til tjenestekørsel.
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Oplys gerne referencer i din ansøgning. Evt. reference indhentes efter samtykke.
Saml gerne alle dokumenter i en pdf eller word-fil inden den vedhæftes. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Indkaldelse til samtale vil ske via den mail, der oplyses i din ansøgning. Vær opmærksom på, at mail fra Vejen Jobcenter, kan være placeret i din mappe uønsket post.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte leder;
Niclas Graugaard Valdis
Telefon.: 41 11 98 24
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vejen Kommune, Søndergade 48, 6600 Vejen
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6094307