IT-supporter til Vejen Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Vejen kommune søger vi en kollega, som kan være med til at aflaste de daglige support­opgaver.

Supportopgaverne spænder vidt indenfor IT områderne. Som medarbejder i IT forventer vi du tager del i ansvaret for IT-supporten i Vejen Kommune og er med til at understøtte kommunens fokus på stabil drift og effektiv og kvalificeret support.

Den rigtige kandidat er udadvendt, servicemindet og har mod på at bidrage til de mange forskel­ligartede supportopgaver, der hele tiden opstår i kommunen. IT er et centralt omdrejningspunkt og mange er afhængige af, at systemerne fungerer. Derfor er det vigtigt at gøre en ekstra indsats for at imødekomme dine kollegaers henvendelser og udfordringer.
 

Dine primære arbejdsopgaver 
  • First line support via telefon, e-mail og personlige henvendelser fra kommunens brugere.
  • Fejlsøgning og problemløsning 
  • Opsætning og vedligeholdelse af computere, printere, telefoner og tablets (Android, IOS, Windows).
  • Administrere brugersystemer, herunder Windows platform, Active Directory og tilhørende services.
Din profil
  • Du har en relevant uddannelse som fx. IT-supporter, Datatekniker eller lign. 
  • Har erfaring med Office 365
  • Du har kendskab til principperne indenfor ITIL.
  • Du er et udadvendt menneske som evner at kunne kommunikere med brugerne.
  • Du har stort gå-på-mod og tør at blive fagligt udfordret. 
  • Du har et godt overblik – selv i pressede situationer.
  • Du har en vindende personlighed med et godt humør og allerhelst også en stor portion humor.
  • Du har en personlig driftsstabilitet og tager gerne opgaver af dig selv.

Vi tilbyder til gengæld et afvekslende job i en spændende organisation med højt til loftet og et godt arbejdsmiljø hvor humor er en del af kulturen.
Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst.
Har du spørgsmål om jobbet, er du velkommen til at kontakte Kaj Erik Olsen Leder af IT og digitalisering på tlf.nr.  79 96 66 40. 
Ansøgningsfrist er den 21. januar 2024. Samtaler forventes afholdt den 29. januar 2024.
Tiltrædelse gerne 1. februar 2024 og ellers hurtigst muligt derefter.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Rådhuspassagen, 3, 6600 Vejen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5960947

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet