BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Indkøbskontoret søger en ny kollega. Du kommer til at arbejde med konkurrenceudsættelser over og under tærskelværdierne og med kontraktstyring i driftsperioden. Indkøb består af 1 leder, 2 udbudskonsulenter (heraf 1 vakant), 1 contract manager, 1 controller og 1 E-handelsmedarbejder.
Med jobbet hos os er du med til at gøre en forskel på bundlinjen og for kommunens evne til at levere service til borgerne samt optræde som en professionel samarbejdspartner for de virksomheder, vi er i berøring med. Vejen Kommune er blandt de allermest erhvervsvenlige kommuner i Danmark.
Vejen Kommune indgår i Sydjysk Kommuneindkøb i samarbejde med Varde Kommune, der er et lille, men stærkt indkøbsfællesskab.
Vi arbejder professionelt med indkøb, og du kommer til at arbejde med udbudsværktøjet Comdia, KMD analyse, og kontraktstyringsværktøj og E-handelsløsning fra Intellis.
Vi prioriterer faglig sparring og vidensdeling højt – det er helt nødvendigt, for fortsat at have succes i vores opgaveløsning.
Dine arbejdsopgaver kommer primært til at kredse om området for sygeplejeartikler og personlige hjælpemidler m.m. og bliver – afhængig af din profil, blandt andet:
- Gennemførelse af tilbuds- og prisindhentninger, udbudsforretninger og aftaleindgåelser, såvel over som under tærskelværdien for EU-udbud, samt arbejde med forudgående markedsanalyser, afdækning af behov, udbudsmateriale og kravspecifikation, tilbudsevaluering og indgåelse af kontrakt.
- Håndtering og understøttelse af SKI aftaler
- Implementering, e-katalog- og kontraktstyring på indgåede kontrakter og konsulentbistand til organisationen i spørgsmål vedrørende indkøb.
- Kontakt med leverandører og relevante fagpersoner i kommunen samt markedsføring af aftaler overfor brugerne.
Din profil
Vi ser både på din praktiske erfaring og på din uddannelsesmæssige baggrund, og vi sørger for at introducere dig grundigt til opgaverne.
Du er enten nyuddannet jurist, eller har erhvervserfaring fra et lignende job. Hvis du har relevant uddannelse, men ingen erhvervserfaring sørger vi for oplæring og efteruddannelse.
Herudover er det også en fordel, hvis du:
- Både fagligt og personligt passer ind i vores team og organisation, og har lysten til at lære og udvikle dig.
- Har lysten og evnen til at samarbejde på tværs af organisationen med respekt for dine kolleger, både personligt og fagligt.
- Har et positivt sind og ser muligheder frem for begrænsninger.
- Kan skille dig ud i en mængde og udstråle myndighed, være initiativrig og i stand til at stå på mål for både populære og mindre populære beslutninger.
- Selv tager initiativ i forhold til dit arbejde og er i stand til selvstændigt at varetage opgaver.
- Kan påtage dig rollen som projektleder på opgaverne i din egen portefølje.
- Har stærke kommunikative evner – både i tale og på skrift.
- Er åben for både at modtage og give konstruktiv kritik.
- En selvstændig og indholdsrig stilling, med masser af muligheder for at påvirke din arbejdsdag.
Vi tilbyder
- Gode kollegaer - både fagligt og socialt. Et team med en lang række spændende og relevante kompetencer, der tilsammen udgør et stort aktiv.
- En afdeling med dokumenteret høj trivsel og et godt humør
- Spritnyt rådhus (september 2019) med helt opdaterede faciliteter
- Relevant videreuddannelse og løbende opkvalificering
- Mulighed for hjemmearbejde
- Ansættelses- og lønforhold sker efter gældende overenskomst.
- Tiltrædelse den 1. november 2024
Hør mere om stillingen hos leder af Indkøb, Martin Larsen, telefon 79 96 61 32.
Læs mere om Vejen Kommune på vores hjemmeside, og find dine nye kollegaer her: https://vejen.dk/erhverv/indkoeb-og-udbud/
Du skal sætte x i kalenderen tirsdag den 17. og onsdag den 18. september 2024, for der afholder vi ansættelsessamtaler, hvor du skal forberede dig på bl.a. konkrete cases fra vores hverdag 😊
Send din ansøgning til Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen senest onsdag den 11. september 2024 kl. 12:00
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6096626