BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du et stort projektledergen? Kan du skabe fremdrift i både små og store digitaliseringsprojekter? Kan du navigere i en politisk organisation, hvor drift og udfordringer kan presse tidsplanen og beslutningerne? Så kan du være den kollega, vi lige står og mangler.
I Vejen Kommune arbejder vi målrettet på at anvende digitalisering til at løse vores opgaver på en nyskabende og effektiv måde, der sikrer borgere og virksomheder god digital service. Projektporteføljen er mangfoldig, og vi søger en digitaliseringskonsulent, der har interesse for og gerne erfaring med projektledelse inden for digitalisering. Du skal kunne holde fokus på målet, og samtidig bevæge dig i spændingsfeltet mellem forretningen og teknikken.
DigitaliseringDu bliver en del af Digitalisering, som med dig vil bestå af seks engagerede medarbejdere.
Digitalisering er organisatorisk placeret i IT og Digitalisering, der ud over digitaliseringsopgaver løser IT support- og driftsopgaver. IT og Digitalisering er er del af afdelingen Økonomi, der også omfatter budget, regnskab og indkøb.
Digitalisering varetager daglige opgaver inden for ESDH, informationssikkerhed og fællesoffentlige og fælleskommunale digitaliseringsprojekter. Digitalisering er et velfungerende team i udvikling, og vi har mange forskellige kompetencer. Du vil blive en del af et godt kollegaskab, hvor omgangstonen er fri, og hvor vi møder hinanden med et godt humør.
Det gode samarbejde med afdelingerne vægtes højt, så vi kan give afdelingerne den bedste service. Din trivsel samt balance mellem arbejdsliv og fritid vægtes desuden højt i Vejen Kommune.
Arbejdsopgaverne består blandt andet af:- At omsætte de fællesoffentlige og fælleskommunale digitaliseringsstrategier til konkrete resultatskabende projekter
- Administration og understøttelse af Acadre
- At facilitere processer og projektforløb, og få løsninger implementeret
- At understøtte digital ledelse og digital modning af organisationen
- At understøtte chefer og lederes arbejde med at skabe overblik og sammenhæng på tværs af organisationen
- At designe og udvikle vores digitale løsninger, så de understøtter god og effektiv service
Som projektleder skal du være i stand til at sætte dig ind i den kommunale hverdag med fokus på, hvordan du bedst muligt kan understøtte fagområderne i den digitale omstillingsproces. Der vil i den sammenhæng være behov for, at du er i stand til at styre både udviklings- og implementeringsprojekter, og er åben over for andre typer af opgaver, da vi hjælper hinanden, hvor der er brug for det.
Som digitaliseringskonsulent skal du være med til at sikre fremdriften af de projekter, du har ansvaret for, samt sikre at forretningen er klar til at overtage driften ved afslutningen af projektets implementering.
Om digDin uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men vi vægter højt, at du har gode projektlederkompetencer, kan arbejde selvstændigt og brænder for at hjælpe vores kollegaer i afdelingerne i mål med digitaliseringsprojekter.
Løn - og ansættelsesforhold:Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen ønskes besat senest den 1. oktober 2023.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af IT og Digitalisering Kaj Erik Olsen på 79 96 66 40 fra uge 31.
AnsættelsesprocedureAnsøgningsfristen er torsdag den 10. august kl. 8.00 2023. Samtaler forventes gennemført torsdag den 17. august 2023, med mulighed for 2. samtalerunde i uge 34.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vejen Kommune, Rådhuspassagen, 3, 6600 Vejen
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://vejen.career.emply.com/ad/digitaliseringskonsulent/9ha1n8/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873513