Business Controller søges til vækstende virksomhed i Vejen - Er du vores næste økonomiske nøglespiller?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Virksomheden har en dynamisk og engageret arbejdsstyrke, der hver dag arbejder for at levere de bedste produkter og tjenester til deres kunder. Virksomheden i Vejen vækster, og de søger derfor nu en talentfuld Business Controller til at styrke deres økonomiafdeling.

Som Business Controller vil du spille en central rolle i at understøtte virksomhedens ledelse med økonomisk indsigt og strategisk rådgivning. Du vil være ansvarlig for at analysere finansielle data, udarbejde rapporter og budgetter samt identificere områder for forbedring. Du vil arbejde tæt sammen med virksomhedens økonomiteam og øvrige afdelinger for at sikre, at de rette beslutninger bliver truffet for at øge virksomhedens effektivitet.

Lyder det spændende? Læs mere nedenfor!

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber.
  • Budgettering og forecasting.
  • Finansiel analyse og rapportering til ledelsen.
  • Identificering og analyse af afvigelser mellem budget og faktiske resultater.
  • Likviditetsstyring og udarbejdelse af likviditetsprognoser.
  • Overvågning af interne kontroller og sikring af compliance.
  • Deltagelse i strategisk planlægning og forretningsudvikling.
  • Omkostningskontrol og implementering af besparende initiativer.
  • Samarbejde med interne og eksterne revisorer.

Faglige kvalifikationer

  • Uddannelse inden for økonomi, regnskab eller finansiering.
  • Minimum 3 års erfaring som controller, gerne som business controller.
  • Stærke analytiske og numeriske færdigheder.
  • Erfaring med regnskabs- og økonomisystemer (f.eks. ERP-systemer).
  • Indgående kendskab til regnskabsstandarder og -principper.

Personlige kvalifikationer

  • Struktureret og detaljeorienteret
  • God til at arbejde selvstændigt og tage initiativ.
  • Stærke kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Evne til at have flere bolde i luften
  • Proaktiv og løsningsorienteret tilgang.

Andre kvalifikationer

  • Løn efter kvalifikationer og erfaring
  • Opstart hurtigst muligt
  • Try & Hire med henblik på fast ansættelse

Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Jacob Hatting Hansen, gennem mail JHH@jobteam.dk mærket "JHH-BCRA-6600".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam. Ved ansøgning bedes du sende et opdateret CV.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  1. Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen
  2. Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  3. Eventuel opstartsdato

Opret dig i vores system - Temponizer:

JobTeam er et rekrutterings bureau, der matcher virksomheder med medarbejdere. Opret en profil i vores system, så kontakter vi dig, når vi har en virksomhed, der er interesseret i dine kvalifikationer.

Klik her for at oprette dig.

Når du opretter en profil, tager vi højde for følgende:

  1. Max 30 minutters transporttid fra din bopæl til din kommende arbejdsplads
  2. Dine lønforventninger
  3. Din profil præsenteres anonymt for vores kunder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam Esbjerg A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6092939

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet