Bogholder søges til produktionsvirksomhed i Vejen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Stillingen som bogholder i en produktionsvirksomhed i Vejen, indebærer ansvar for en effektiv og nøjagtig bogføring af økonomiske transaktioner.

Ansvarsområder inkluderer bogføring af daglige transaktioner, løn- og personaleadministration, måneds- og årsafslutning, likviditetsstyring samt opdatering og vedligeholdelse af økonomiske systemer og processer.

Lyder dette som et job for dig? Så ansøg allerede her👈

Arbejdsopgaver

  • Bogføring af daglige transaktioner, herunder kreditor- og debitorindbetalinger, fakturering og bankafstemninger
  • Håndtering af løn- og personaleadministration, herunder tidsregistrering og lønbogføring
  • Måneds- og årsafslutning, herunder afstemninger og udarbejdelse af årsregnskab
  • Overvågning og styring af likviditet og likviditetsprognoser
  • Opdatering og vedligeholdelse af økonomiske systemer og processer
  • Assisterende funktioner til den øvrige finansafdeling
  • Udarbedelse af løn (50 - 60)

Faglige Kvalifikationer

  • Relevant uddannelse inden for bogholderi eller regnskab
  • Mindst 3 års erfaring som bogholder eller i en lignende rolle
  • God forståelse for regnskabsprincipper og -procedurer
  • Erfaring med økonomiske systemer og software (fx Navision, SAP eller lignende)
  • Godt kendskab til Microsoft Office-pakken, især Excel
  • Erfaring fra produktionsvirksomhed eller i en lignende virksomhed vil være en fordel

Personlige kvalifikationer

  • God kommunikationsevne og evne til at samarbejde med andre afdelinger og eksterne interessenter
  • Stærk sans for detaljer og evne til at arbejde nøjagtigt og struktureret
  • Arbejde selvstændigt

Særlige forhold

  • En spændende stilling i en produktionsvirksomhed i vækst
  • En alsidig og udfordrende hverdag med mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Konkurrencedygtig løn og gode personalegoder

Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeam, gennem mail lan@jobteam.dk mærket "LAN-NWP-U46-01".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955073

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet