BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Stillingen som bogholder i en produktionsvirksomhed i Vejen, indebærer ansvar for en effektiv og nøjagtig bogføring af økonomiske transaktioner.
Ansvarsområder inkluderer bogføring af daglige transaktioner, løn- og personaleadministration, måneds- og årsafslutning, likviditetsstyring samt opdatering og vedligeholdelse af økonomiske systemer og processer.
Lyder dette som et job for dig? Så ansøg allerede her👈
Arbejdsopgaver
- Bogføring af daglige transaktioner, herunder kreditor- og debitorindbetalinger, fakturering og bankafstemninger
- Håndtering af løn- og personaleadministration, herunder tidsregistrering og lønbogføring
- Måneds- og årsafslutning, herunder afstemninger og udarbejdelse af årsregnskab
- Overvågning og styring af likviditet og likviditetsprognoser
- Opdatering og vedligeholdelse af økonomiske systemer og processer
- Assisterende funktioner til den øvrige finansafdeling
- Udarbedelse af løn (50 - 60)
Faglige Kvalifikationer
- Relevant uddannelse inden for bogholderi eller regnskab
- Mindst 3 års erfaring som bogholder eller i en lignende rolle
- God forståelse for regnskabsprincipper og -procedurer
- Erfaring med økonomiske systemer og software (fx Navision, SAP eller lignende)
- Godt kendskab til Microsoft Office-pakken, især Excel
- Erfaring fra produktionsvirksomhed eller i en lignende virksomhed vil være en fordel
Personlige kvalifikationer
- God kommunikationsevne og evne til at samarbejde med andre afdelinger og eksterne interessenter
- Stærk sans for detaljer og evne til at arbejde nøjagtigt og struktureret
- Arbejde selvstændigt
Særlige forhold
- En spændende stilling i en produktionsvirksomhed i vækst
- En alsidig og udfordrende hverdag med mulighed for personlig og faglig udvikling
- Konkurrencedygtig løn og gode personalegoder
Ansøgning
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeam, gennem mail lan@jobteam.dk mærket "LAN-NWP-U46-01".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
- Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955073