Bogholder med helhedsansvar for økonomiske processer i alsidig rådgivningsvirksomhed vest for Vejen

dato

Har du solid erfaring med bogholderi og trives med en alsidig hverdag, hvor du har ansvar for økonomiske processer fra A til Z? Så er dette måske din næste mulighed!

Vi søger en dygtig og selvstændig all around bogholder til en spændende virksomhed vest for Vejen. Virksomheden opererer inden for rådgivning og revision, hvor de hjælper deres kunder med økonomistyring, regnskab og skattemæssig rådgivning.


Arbejdsopgaver
  1. Daglig bogføring og afstemning af konti
  2. Kreditor- og debitorstyring
  3. Lønbehandling
  4. Klargøring af regnskabsmateriale til revisor
  5. Moms- og skatteopgørelser
  6. Ad hoc økonomiopgaver og rapportering

Faglige Kvalifikationer
  1. Erfaring med bogholderi og økonomistyring
  2. Kendskab til gængse økonomisystemer
  3. Indsigt i gældende moms- og skatteregler
  4. Erfaring med lønadministration er en fordel
  5. Stærk talforståelse og analytiske evner

Personlige kvalifikationer
  1. Selvstændig og struktureret tilgang til arbejdsopgaver
  2. Ansvarsbevidst og detaljeorienteret
  3. Gode samarbejdsevner og servicemindet tilgang
  4. Fleksibel og omstillingsparat
  5. Positiv og engageret i dit arbejde

Særlige forhold
  1. Et spændende job i en dynamisk virksomhed
  2. Mulighed for personlig og faglig udvikling
  3. Gode arbejdsforhold og et uformelt arbejdsmiljø

Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Sarah Schelke, gennem mail kontor@jobteam.dk mærket SAS-KBB-U11.

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  1. Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  2. Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  3. Eventuel opstartsdato

Opret dig i vores system - Temponizer:

JobTeam er et rekrutterings bureau, der matcher virksomheder med medarbejdere. Bemærk, at oprettelse i systemet ikke er en direkte jobansøgning, men giver os mulighed for at kontakte dig, hvis vi får en relevant jobmulighed, der passer til dine kvalifikationer.

Klik her for at oprette din profil.

Når du opretter en profil, tager vi højde for følgende:

  1. Max 30 minutters transporttid fra din bopæl til din kommende arbejdsplads
  2. Dine lønforventninger
  3. Din profil præsenteres anonymt for vores kunder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, , 6600 Vejen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-04-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/9ef64680-fe8a-4ad0-833e-db39456ce9ef

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet