Bliv en del af Vejen Kommunes regnskabsteam som økonomimedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores gode og stabile medarbejder igennem mange år, har valgt at forlade arbejdsmarkedet og vi søger derfor en ny kollega. 

Vi forestiller os en person der har erfaring med økonomi, bogføring og administration, men det kan alternativt også være en nyuddannet elev i en kommune, bare så længe ”kemien” er rigtig for alle parter.

Du vil blive en del af et team, som består af 6 regnskabsmedarbejdere. Teamets primære opgaver er regnskab, bogføring, betaling, drift af økonomisystem samt rådgivning af kollegaer i hele kommunen. Vi er gode til at sparre og vidensdele med hinanden, samt har en god og uformel tone. 

Formålet med vores arbejde er at yde god service, support og sikre god økonomistyring i hele kommunen.

Vi har i år implementeret et nyt økonomisystem (Prisme365), det har været en lang proces, men vi er nu ved at være et godt sted og have styr på processer, arbejdsopgaver mv. Vores team har stået for uddannelse i det nye økonomisystem, hvorfor vi har indgående kendskab til økonomisystemet og vil kunne yde førsteklasses sidemandsoplæring.  Vi anvender robot-løsninger til automatisk fakturabehandling.

Arbejdsopgaver:

Jobbet byder på mange forskellige driftsorienterede opgaver, f.eks.:

  • Bogføring og betaling af regninger for Økonomiafdelingen
  • Controllingopgaver af bl.a. robot-løsninger
  • Diverse administrative opgaver, herunder bl.a. afstemning af balancekonti og bidrag til årsregnskab
  • Support til resten af organisationen bl.a. om brugen af økonomisystemet

Forventninger til ansøger:

  • Du har erfaring med økonomiopgaver og administration
  • Du er dygtig til at arbejde med tal og IT, gerne flair for Excel
  • Du er serviceminded
  • Du bidrager til det gode arbejdsmiljø

Vi tilbyder fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde og et stærkt team, hvor der er gode muligheder for faglig udvikling og samarbejde. I Vejen Kommunes trivselsmåling ligger vi helt i toppen på tilfredshed og samarbejde, hvilket understreger vores gode arbejdsmiljø. Har du kompetencer, som ikke er nævnt her – for eksempel inden for moms, undervisning eller andre områder – er vi åbne for at tilpasse arbejdsopgaverne, så de passer til dine styrker og interesser.

Regnskabsteamet er en del af Vejen Kommunes Økonomiafdeling, som består af i alt fire teams: Regnskab, Budget, Indkøb og IT & Digitalisering. Økonomiafdelingen er placeret på rådhuset i Vejen.

Tiltrædelse og vilkår: 

Helt optimalt er tiltrædelsen den 1. december 2024, men vi er fleksible overfor den helt rigtige ansøger.

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men for den rette ansøger er der mulighed for et lavere timetal.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

 

Du er velkommen til at kontakte leder af Regnskab Tommi Aarestrup Andersen, hvis du vil vide mere om stillingen på tande@vejen.dk eller 7996 6120.

Ansøgningsfristen er onsdag den 23. oktober 2024.

Vi afholder samtaler mandag d. 28. oktober eller tirsdag den 29. oktober 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6125962

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet