Bliv en del af Textilia Group A/S som engageret kundesupporter og skab verdens bedste serviceoplevelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Textilia Group A/S i Vejen søger en energisk og engageret kundesupporter, som vil være med til at give vores kunder verdens bedste serviceoplevelse.

Om stillingen

Dine primære arbejdsopgaver er at give en professionel og imødekommende kundeserviceoplevelse over telefonen, på mail og på Textilias selvbetjeningsplatform MitTextilia og samtidig bidrage til, at vores interne processer understøtter dette.

Arbejdsdagen byder også på en række administrative arbejdsopgaver, som du skal løse i samarbejde med dine kollegaer fra salgsafdelingen, produktionen og distributionen.

Helt konkret består hverdagen af følgende opgaver:

  • Telefonisk og skriftlig servicering af kunder – bestillinger, ændringer, forespørgsler m.m.
  • Rådgivning af kunder om Textilias produkter, ydelser og løsninger
  • Opfølgning på diverse kundesager – sikre implementering og opfølgning internt
  • Behandling og fakturering af ordrer og gennemføre månedsafslutning
  • Systemoprettelse og vedligeholdelse af kunder
  • Opdatering og vedligeholdelse af CRM-system
  • Varetagelse af diverse administrative opgaver

Stillingen er på 37 timer om ugen, og fordeler sig således:

Mandag til torsdag kl. 8.00 – 16.00 samt fredag kl. 8.00 – 15.30.

Om dig

Du er en dedikeret og engageret person, der har en naturlig evne til at kommunikere og levere fremragende kundeservice. Dit største mål er at være en hjælp for Textilias kunder og sikre, at de får en professionel og kompetent oplevelse. Du er opsøgende og proaktiv i at identificere og implementere forbedringer, der øger kundetilfredsheden. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har tidligere arbejdet i lignende roller, hvor du har opbygget solide færdigheder i at håndtere forskellige kundesituationer og finde løsninger, der opfylder deres behov. Du har en evne til at lytte aktivt, forstå kundens behov og du ser tingene fra kundens perspektiv.

Derudover er det vigtigt for os, at

  • du er positiv, udadvendt og imødekommende på en måde, som både kan mærkes over telefon og mail
  • du er selvstændig og tager ansvar og ejerskab over dine arbejdsopgaver og kundens udfordringer
  • du har et naturligt servicetalent og god til at løse problemer med kunden på en konstruktiv måde
  • du er god til at prioritere og har overblik, også når der er travlt omkring dig
  • du er tålmodig, samt god til at lytte og forstå kundens behov
  • du er struktureret og samtidig udpræget system- og procesorienteret i din opgaveløsning
  • du har erfaring med at bruge IT som arbejdsredskab, herunder MS Office pakken

Textilia tilbyder

En spændende jobmulighed i en dynamisk og voksende virksomhed med konkurrencedygtige betingelser, gode udviklingsmuligheder og et grundigt onboardingforløb. Hvis du trives med at arbejde i en travl atmosfære og ønsker at blive en del af et motiveret team, opfordrer vi dig til at søge stillingen som kundesupporter.

For nærmere information om jobbet kan kundeserviceleder Mette Dahm kontaktes på e-mail: mkm@textilia.dk. Mette holder ferie uge 30-31-32 hvorfor man ikke kan forvente at høre noget i denne periode.

Sådan søger du

Send ansøgning, CV, karakterbevis og eventuelt andet relevant materiale via vores onlineformular ved at klikke på knappen "Søg Stilling".

Stilingen ønskes besat hurtigst muligt.

Om Textilia

Som medarbejder i Textilia bliver du en del af uformelt arbejdsmiljø med dygtige og passionerede kollegaer, hvor samarbejde og medindflydelse vægtes højt.

Textilia har i mere end 60 år drevet en cirkulær forretningsmodel inden for vask og udlejning af tekstiler, måtter og hygiejneservice. Vi er en af Nordens største servicevirksomheder, som hver dag leverer forretningsfokuserede løsninger til kunder fra en bred vifte af brancher. Vi omsætter årligt for +2. mia. og har over 2400 ansatte fordelt på mere end 30 vaskerier på tværs af Danmark, Sverige Norge og Litatuen, der alle er en del af en unik kultur, hvor frihed under ansvar og gensidig respekt står centralt. I Textilia gør vi en forskel for både mennesker og miljøet, og gennem konceptet Textilia Upcy arbejder vi aktivt på at nedbringe CO2-aftrykket og indfri vores mål om 100% genanvendelse af kasserede tekstiler i 2025.

Læs mere om os på www.textilia.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Textilia Group A/S, Kongebakken, 2765 Smørum

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084921

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet