BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at beskæftige dig med lovgivning inden for vejområdet og kan du omsætte denne til hverdagspraksis? Så er det måske dig, vi søger.
Du bliver en del af en gruppe på 3-4 kollegaer, som primært arbejder med vejmyndighedsopgaver, drift og trafik.
Du kan forvente at være i tæt dialog og samarbejde med kollegaer internt i Infrastruktur & Anlæg og på tværs af forskellige faggrupper i Teknik & Miljø. Derudover vil du få et tæt samarbejde med eksterne samarbejdspartnere så som borgere, virksomheder, politi, ledningsejere og entreprenører.
Vi søger dig, som har lyst til at arbejde med opgaver som:- Behandling af myndighedssager i henhold til vejloven og privatvejsloven.
- Trafiksikkerhed i forbindelse med myndighedssager.
- Håndtering af borgerhenvendelser telefonisk og skriftligt.
- At samarbejde og føre tilsyn med entreprenører, borgere, erhvervsdrivende mv.
- At bidrage i forholdet til tinglysning, matrikulære sager og lokalplaner.
Vi forestiller os, at du kan være uddannet ingeniør, landinspektør, jurist, teknisk assistent eller lignende. Du har muligvis erfaring fra en lignende stilling i en offentlig forvaltning eller hos rådgiver, men det er ikke et krav.
Vi lægger vægt på, at du:- kan planlægge og skabe overblik over flere sideløbende opgaver.
- har en god analytisk sans og evne til at koordinere og strukturere.
- er god til at formulere dig på dansk i tale og på skrift.
- er serviceminded og har en god dialog med kollegaer, borgere og samarbejdspartnere.
- kan se muligheder og finde løsninger.
- har lyst til at følge op og udføre tilsyn.
- at du har kørekort til personbil (B).
Teknik & Miljø er delt op i 6 områder med tilsammen cirka 90 medarbejdere.
Du bliver en del af området Infrastruktur og Anlæg. Vi sidder sammen i et åbent kontorlandskab på et moderne velfungerende rådhus. I Infrastruktur og Anlæg er vi 17 kollegaer, der arbejder med vejmyndighedsopgaver, trafikplanlægning, anlægsprojekter, tilsynsopgaver, samt drift og vedligehold af veje og grønne områder.
Du kommer også til at samarbejde med driftsenheden Vej, Park & Genbrug, som beskæftiger ca. 75 medarbejdere. Deres kerneopgaver er drift og vedligehold af kommunens veje, grønne områder samt drift af kommunens genbrugspladser.
Vi prioriterer samarbejde og sparring med kollegaer og interessenter højt. Vi har fokus på et godt og fleksibelt arbejdsmiljø med respekt og plads til forskellighed – fagligt såvel som personligt.
Løn og AnsættelsesvilkårDu bliver ansat i Teknik og Miljø med reference til områdelederen. Dit arbejdssted bliver Vejen Rådhus, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen. Der vil være mulighed for fleksibel arbejdstilrettelæggelse.
Stillingen er en fastansættelse på 37 timer pr. uge. Løn og øvrige ansættelsesvilkår forhandles med den faglige organisation på baggrund af dine kvalifikationer og erfaring.
Der stilles bil til rådighed ved tilsyn og møder ud af huset.
Yderligere oplysningerFor yderligere oplysninger om stillingen er du meget velkommen til at kontakte områdeleder Mie Brøchner på telefon 29 32 64 87 eller landinspektør Peter Råby Lyck telefon 20 44 66 77.
Ansøgningsfristen er mandag den 11. marts 2024.
Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 14. marts 2024.
Vi håber, at du kan starte senest den 1. maj 2024.
Send ansøgningen ved at bruge knappen ”Ansøg”. Vigtigt: søg venligst via Vejen Kommunes hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5994166