Udbudskonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Indkøbskontoret i Vejen Kommune søger en udbudskonsulent

Vil du være en del af et fantastisk Indkøbskontor, hvor der er mulighed for at nørde den, fordi vi kan? Og har du samtidig lyst til at gøre en forskel på bundlinjen og for kommunens evne til at levere service til borgerne? Så har du netop mulighed for dette i Vejen Kommune, som er blandt de allermest erhvervsvenlige kommuner i Danmark! 

På Indkøbskontoret søger vi en ny udbudskonsulent med juridisk baggrund, som skal varetage opgaver såsom konkurrenceudsættelser og kontraktstyring i driftsperioden. Dertil er en masse spændende opgaver i pipeline.

Dine arbejdsopgaver indeholder blandt andet:

  • Gennemførelse af tilbuds- og prisindhentninger, udbudsforretninger og aftaleindgåelser, såvel over som under tærskelværdien for EU-udbud, samt arbejde med forudgående markedsanalyser, afdækning af behov, udbudsmateriale og kravspecifikation, tilbudsevaluering og indgåelse af kontrakter.  
  • Implementering, e-katalog- og kontraktstyring på indgåede kontrakter og konsulentbistand til organisationen i spørgsmål vedrørende indkøbsaftalerne. 
  • Kontakt med leverandører og relevante fagpersoner i kommunen samt markedsføring af aftaler overfor brugerne. 

For at kunne lykkes i stillingen er det vigtigt, at du har lyst til at lære og udvikle dig. Dertil er det en fordel at du har stærke kommunikative ever – Både i tale og på skrift.
I Vejen Kommune prioriterer vi faglig sparring og vidensdeling højt – Det er nødvendigt for, at vi kan have fortsat succes i vores opgaveløsning. Herudover er det også en fordel, hvis du: 

  • Har evnen til at samarbejde på tværs af organisationen med respekt for dine kollegaer, både personligt og fagligt.
  • Har et positivt sind og ser muligheder frem for begrænsninger.
  • Kan skille dig ud og udstråle myndighed, være initiativrig og i stand til at stå på mål for både populære og mindre populære beslutninger.
  • Selv tager initiativ i forhold til dit arbejde og er i stand til selvstændigt at varetage opgaver.
  • Kan påtage dig rollen som projektleder på opgaverne i din egen portefølje.
  • Du kan være enten nyuddannet jurist, eller have erhvervserfaring fra et lignende job. Hvis du har relevant uddannelse, men ingen erhvervserfaring sørger vi for oplæring og efteruddannelse. 
    • En selvstændig og indholdsrig stilling, med masser af muligheder for at påvirke din arbejdsdag 

Vi ser både på din praktiske erfaring og på din uddannelsesmæssige baggrund, og vi garanterer at du får en grundig introduktion til stillingen og til opgaverne.

Indkøbskontoret består af 1 Leder, 2 Udbudskonsulenter (Heraf er du den ene), 1 Contract manager, 1 Controller og 1 E-handelsmedarbejder. Sammen arbejder vi professionelt med indkøb, og hos os kommer du til at arbejde med udbudsværktøjet Comdia, analysesystemet KMD Spend samt kontraktstyringsværktøj og e-handelsløsning fra Intellis. 

Arbejdet i Vejen Kommune tilbyder blandt andet:

  • Gode kollegaer - både fagligt og socialt. Et team med en lang række spændende og relevante kompetencer, der tilsammen udgør et stort aktiv. 
  • En afdeling med dokumenteret høj trivsel og et altid godt humør
  • Nyt rådhus med helt opdaterede faciliteter 
  • Relevant videreuddannelse og løbende opkvalificering 
  • Mulighed for hjemmearbejdsdage
  • Ansættelses- og lønforhold efter gældende overenskomster. 
  • Tiltrædelse den 1. marts 2024 

Lyder ovenstående som noget for dig, og har du lyst til at søge stillingen? Så skynd dig at slå til! 

Har du spørgsmål til stillingen eller kunne du tænke dig at høre mere til hverdagen i Vejen Kommune? Kontakt da leder af Indkøb, Martin Larsen på telefonnummer 7996 6132. 

OBS! Vi forventer at afholde jobsamtaler tirsdag d. 23. og onsdag d. 24. januar 2024. Du skal derfor sætte et stort X i kalenderen disse datoer 😊

Vi glæder os meget til at modtage og læse din ansøgning, som du skal sende senest torsdag d. 18. januar kl. 12.00.
 

Du kan læse mere om Vejen Kommune på vores hjemmeside, og finde dine nye kollegaer i Indkøb her: https://vejen.dk/erhverv/indkoeb-og-udbud/

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5958010

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet