Struktureret projektleder med interesse for bygherrerollen til Ejendomme & Byggeri i Vejen Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ønsker du at arbejde i en spændende stilling med en bred kontaktflade, hvor dine koordineringsevner, sans for økonomistyring og fagligviden for byggeri kommer i spil.  Og har du lyst til at være ansvarlig for større bygge- og renoveringsprojekter i Vejen Kommune? Så har vi jobbet til dig. 

Du får mulighed for at udvikle projekter fra ide til færdigt byggeri, og sætte retning for kommunen med dine evner til sikre høj kvalitet og sparring.

Bygherre-/projektlederrollen

I rollen som projektleder skal du varetage bygherrerollen for en række af Vejen Kommunes byggeprojekter, primært større byggerier samt renoveringsprojekter, herunder ansvaret for, at byggeprojekterne gennemføres til aftalt kvalitet, økonomi og tid. Du får ansvaret for den overordnede planlægning og styring af projekterne i tæt dialog med eksterne rådgivere, fagområder og øvrige involverede parter. Du vil ligeledes indgå i et tæt samarbejde med andre interne fagområder, direktionen og Byrådet omkring gennemførelse af udbud, kontraktindgåelse med videre, samt ikke mindst tæt sparring med vores nuværende projektleder og øvrige kollegaer, der er ansvarlige for drift og vedligeholdelse af kommunens ejendomme.

Som projektleder har du følgende hovedopgaver:

  • Projektledelse og styring af byggeprojekter, med høj fokus på struktur, kvalitet, økonomi og tid.
  • Agere intern bygherrerådgiver for kommunes forskellige afdelinger, hvor brugerinddragelse og dialog er nøgleordet.
  • Udarbejdelse og ajourføring af budgetter, prisoverslag og byggeregnskaber. 
  • Sikre løbende viden om byggelovgivning, bæredygtighed og miljørigtigt byggeri. 
  • Optimering, vedligeholdelse og udarbejdelse af processer og dokumenter vedrørende byggeri. 
Kvalifikationer og personlige egenskaber:
  • Uddannet bygningskonstruktør, ingeniør, arkitekt eller besidder en tilsvarende baggrund.
  • Erfaring og god forståelse inden for projektledelse og bygherrerådgivning, herunder planlægning og styring af projektforløb med brugerinddragelse.
  • Evnen og lysten til at arbejde i en politisk styret organisation.
  • Erfaring med byggeledelse og byggeteknisk viden vil være en fordel. 

Derudover kan du begå dig i samtaler på flere niveauer og besidder derfor evnen til at sidde for bordenden og træffe beslutninger i tæt samarbejde med projektets interessenter. Du arbejder struktureret og kan bevare overblikket i flere projekter. Ydermere har du en interesseret tilgang til bæredygtighed. Du går ligeledes op i kvalitetsløsninger og har en god økonomisk forståelse. Samtidig er du humoristisk, så du kan være med til at bidrage til den gode stemning. Du sætter pris på et uformelt miljø, som er præget af tværgående samarbejder samt respekt for hinandens fagligheder.

Lidt om Ejendomme & Byggeri

Teknik & Miljø er delt op i 6 områder med tilsammen cirka 90 medarbejdere. 
Du vil integreres i området Ejendomme & Byggeri, som tæller i alt 14 dedikerede og kompetente medarbejdere. Opgaverne i området spænder vidt, lige fra vedligeholdelse af kommunens bygninger, energioptimering, varetagelse af bygherrefunktion, projektledelse af byggeopgaver til koordinering af rengøring/vinduespolering, tømrer- og håndværksfunktioner samt interne serviceopgaver.
Ejendomme & Byggeri har ansvaret for over 110 lokaliteter i kommunen, der udgør et samlet areal på cirka 210.000 m².

Arbejdsvilkår

Din daglige gang vil være på Vejen Rådhus. Du vil kunne se frem til spændende og varierede opgaver, stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse og udførelse, et godt samarbejdsklima og gode faglige samt personlige udviklingsmuligheder. Der stilles bil til rådighed ved tilsyn og møder ud af huset.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.
Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt.

Tiltrædelsestidspunkt

Snarest muligt.

Det praktiske

Hør mere om stillingen ved leder Kenneth Juhl Rammekjær på telefon 23 83 79 57 eller projektleder Helle Lindved på telefon 23 44 14 62.

Ansøgningsfrist er senest søndag den 10. marts 2024.

Vi afholder 1. samtalerunde mandag den 18. marts 2024, og hvis det bliver aktuelt 2. samtalerunde fredag den 22. marts 2024. 

Du søger stillingen ved at bruge knappen ”Ansøg”. Vigtigt: søg venligst via Vejen Kommunes hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990212

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet