Centerleder søges til Plejecenter Birkely i Askov

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ældre og Rehabiliteringsafdelingen ved Vejen Kommune søger pr. 1. april 2024 en inspirerende, tydelig og engageret centerleder med sundhedsfaglige kompetencer til Plejecenteret Birkely.

Er du vores nye centerleder, som samler trådene og understøtter rammerne for samarbejdet medarbejdere, beboere/pårørende og frivillige imellem om det gode og aktive hverdagsliv på Birkely?

Om Birkely:

Birkely er et veletableret plejecenter i udvikling og forandring. Er beliggende i Askov og er et hyggeligt plejecenter med 33 boliger fordelt på 31 almene plejeboliger og 2 midlertidige pladser. Desuden er der et aktivitetsdaghjem og et modtagerkøkken på centeret. Til at løse opgaverne på Birkely er der ansat ca. 40 erfarne medarbejdere.

Til centeret er der også tilknyttet et stort frivilligt netværk og en Venneforening, som der er et tæt samarbejde med.

Udegruppen der servicerer borgere i eget hjem i området, kører ud fra Birkely.

 Hvad kan vi tilbyde:

  • Ansættelse i en værdibaseret organisation, hvor der er højt til loftet
  • Et plejecenter i udvikling
  • Et center, hvor vi arbejder aktiv med kulturen og at have beboernes behov og ønsker i fokus for at skabe det gode hverdagsliv.
  • Et arbejde med fokus på et godt og tæt pårørende samarbejde
  • Engagerede, motiverede og faglig dygtige medarbejdere
  • At du bliver en del af et dynamisk lederteam og vil opleve et tværfagligt fællesskab, som skal bidrage til at skabe sammenhæng for beboerne – vi kalder det Fælles faglighed.

Vi fokuserer på høj medarbejdertilfredshed, et godt arbejdsmiljø og en sund økonomistyring.

Vi forventer, at du er uddannet Sygeplejerske eller Social- og Sundhedsassistent. 

Samtidig har du erfaring fra tidligere lederjob og gerne en lederuddannelse på diplomniveau eller interesse for at ville tage den

Desuden kan du sige ja til:

  • At du viser, at den enkelte borgers livskvalitet, værdighed og selvbestemmelse er nøgleværdierne i samarbejdet om det gode hverdagsliv, og at du bidrager med faglig viden og indsats til at understøtte dette. 
  • At du kan se dig selv i at lede ud fra Vejen kommunes værdier om Nytænkning, Anerkendelse, Sammenhæng og Ansvarlighed og visionen om at ”Være to skridt foran”.
  • At du er tillidsskabende - udviser nærværende og tydelig ledelse for der igennem at sikre trivsel, arbejdsglæde og faglig udvikling hos medarbejdere.
  • At du kan gå foran med energi og entusiasme, der sikrer, at du får følgeskab og at aftaler, initiativer mm. bliver kommunikeret og gennemført.
  • At du har indsigt i og erfaring med ressource og økonomistyring

Er du inspireret og har lyst til at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Områdeleder Kirsten Grøndahl Carlsen 30 17 09 58 (ferie uge 5 og 6) eller konstitueret leder Anne Birgitte Christensen
21 34 99 85 

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende lederoverenskomst og forhåndsaftale. Så fremt du ikke er ansat i kommunen, vil der være 3 måneders prøvetid.

Forud for ansættelse vil du blive bedt om at fremlægge 2 referencer.

Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende og aktuel straffeattest, som skal medbringes, hvis du indkaldes til samtale. Den kan hentes gratis på www.borger.dk.

Ansøgning: Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Ansøgningsfrist: 18. februar 2024

Ansættelsessamtaler: forventes afholdt: 26. februar 2024 fra kl. 10.00

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Maltvej 58, 6600 Vejen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5975268

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet