BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af en dynamisk og velfungerende organisation, hvor du kan være med til at sikre en effektiv og professionel lønadministration? Så er det denne stilling.
Vejen Kommune - HR & Personale er en arbejdsplads, hvor du vil blive en del af en dynamisk og velfungerende organisation, der har fokus på at sikre en effektiv og professionel lønadministration. Vi søger en engageret og erfaren kollega, der kan bidrage til vores team og være med til at sikre, at vores lønadministration fungerer optimalt. Som medarbejder vil du have ansvar for en bred vifte af opgaver inden for lønadministration.
Stillingen er en deltidsstilling med et gennemsnitligt timetal på 15-20 timer ugentligt. Du bliver en del af et team bestående af lønkonsulenter, personalejurister og HR-konsulenter, hvor vi har fokus på at yde god service og på at finde løsninger sammen med vores samarbejdspartnere.
HR & Personale er en del af afdelingen Sekretariat og Borgerservice, der også omfatter Ledelsessekretariatet og Kommunikation samt Borgerservice.
- Lønadministration
- Du vil være ansvarlig for at håndtere og behandle kommunens lønrelaterede opgaver herunder refusioner.
- Vejledning og rådgivning
- Du vil fungere som en vigtig ressource for ledere og medarbejdere ved at besvare spørgsmål og give vejledning omkring løn- og personaleadministrative spørgsmål. Dette kan omfatte alt fra at forklare lønstrukturer og politikker til at hjælpe med at løse eventuelle problemer eller udfordringer, der måtte opstå.
- Udvikling af lønadministration
- Du vil også have mulighed for at bidrage til udviklingen og forbedringen af kommunes lønadministration.
Vi lægger vægt på, at du:
- er en teamplayer, der kan arbejde godt sammen med andre kolleger, men også selvstændigt tage ansvar for dine opgaver.
- har erfaring med lønadministration - ikke et krav, men en fordel
- er fortrolig med brugen af IT-systemer
Vi tilbyder dig en spændende mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt som medarbejder hos Vejen Kommune - HR & Personale. Hos os får du ikke blot en fast stilling, men også indflydelse på din egen hverdag. Vi tror på, at fleksibilitet er nøglen til trivsel og produktivitet, så derfor giver vi vores medarbejdere mulighed for hjemmearbejde og flekstid. Vi er et engageret og dynamisk team af kolleger, der altid er klar til at støtte hinanden og skabe en positiv arbejdskultur. Vi sætter pris på godt humør og tror på, at det er med til at skabe et godt arbejdsmiljø.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Aftales nærmere
Yderligere information:
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af HR & Personale Merete Nielbæk på tlf. 23 84 90 00.
Ansøgningsfrist: Fredag d. 15. september 2023 kl. 8.00. Ansøgere, der udvælges til samtale får besked mandag d. 18. september 2023. Ansættelsessamtaler gennemføres onsdag d. 20. september 2023 om eftermiddagen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid
-Arbejdsgiver:
Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://vejen.career.emply.com/ad/administrativ-medarbejder-lonkonsulent-til-vejen-kommune-15-20-timer-ugentligt/ge3d5m/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892661